Én ezzel nem értek egyet. De NAGYON-NAGYON NEM értek egyet.Gábor1967 írta: ↑2020.01.03. 16:02Remélem, hogy most már lezáródik ez az okulár vásárlási projekt és hamarosan beszámolsz az okulárnak a tényleges megérkezéséről. Ekkora késések nem szoktak lenni egy okulár megrendelésben. Legközelebb sűrűbben kell érdeklődni, ha ténylegesen kell valami, nem hagyni a dolgokat magukra, hogy majd lesz valami....
A vevő azzal megtette a "dolgát", hogy megrendelte a cuccot. Még hogy ő nógassa az eladókat??? Hol élünk???
A kereskedelemben a vevő az "Isten". Az ő pénzéből kapja minden bolti alkalmazott a fizetését, beleértve a tulajdonos hasznát is.
Amikor kereskedelmi vagy szolgáltató cég vezetője voltam, az ilyen kollégát, aki megfeledkezik egy vevői igényről, és nem tolja teljes erejéből a megoldás felé, én úgy rúgtam ki 10 percen belül a cégtől, mint macskát szarni...
Pont ilyesmi ügyek miatt jobb Levente boltja, szerintem.
Róluk nem hallottam panaszt másoktól sem, és magam sem tapasztaltam. Legalábbis eddig...
MDA