Oldal: 103 / 103

Re: EQ Mechanikák

Elküldve: 2020.08.30. 10:20
Szerző: Vadkan
ammonita írta:
2020.08.30. 09:35
Szia,
Ez volt a megoldas:) A csigaorsot felmelegitettem gazon, a tengelyt meg belemartottam egy pohar hidegvizbe. Ket fogoval csavargatva szet tudtam huzni.
Koszi.
Gabor.

Akkor csak nem mondtam hülyeséget. Összerakáskor meg azért kell/szoktuk melegíteni a másikat meg hűteni, hogy könnyen összemenjen, és a finom illesztést ne barmolja szét.

Re: EQ Mechanikák

Elküldve: 2020.08.30. 11:18
Szerző: ammonita
Meg azon gondolkoztam, hogy a 625 csapagy helyett raknek ra ferde hatasvonalut. Azert itt tengely iranyu ero is van ha belecsimpaszkodik valaki a tavcsobe. Talaltam a neten ilyen meretu Magneto E5 csapagyat. Viszont azon nincs porvedo lemez. Lehet azt valahogy szigetelni?Szerinted erdemes lecserelni, vagy eleg a sima melyhornyu?

Koszi,
Gabor.

Re: EQ Mechanikák

Elküldve: 2020.08.30. 11:41
Szerző: Vadkan
ammonita írta:
2020.08.30. 11:18
Meg azon gondolkoztam, hogy a 625 csapagy helyett raknek ra ferde hatasvonalut. Azert itt tengely iranyu ero is van ha belecsimpaszkodik valaki a tavcsobe. Talaltam a neten ilyen meretu Magneto E5 csapagyat. Viszont azon nincs porvedo lemez. Lehet azt valahogy szigetelni?Szerinted erdemes lecserelni, vagy eleg a sima melyhornyu?

Koszi,
Gabor.
Szerintem felesleges. Ami erő van, azt a sima csapágy is elbírja. Porvédőt lehet filcből vágni ha nagyon muszáj.
Még valami. Ha megvan az új csapágy óvatosan vedd ki a porvédőjét és tegyél a csapágyba zsírt, mert gyárilag alig tesznek bele. Utána visszapattintod a porvédőt.

Re: EQ Mechanikák

Elküldve: 2020.08.30. 12:32
Szerző: ammonita
Koszi a tanacsokat. A regi tengely helyett viszont ujat kell csinaltatnom, mert el vannak gorbulve. De legalabb ez egy szerelheto, egyszeru, jo konstrukcio...
Ha felujitom, jobb lesz mint egy EQx:)
Majd egyszer oragepet is akarok ra...

Gabor.