Akkor csak nem mondtam hülyeséget. Összerakáskor meg azért kell/szoktuk melegíteni a másikat meg hűteni, hogy könnyen összemenjen, és a finom illesztést ne barmolja szét.
EQ Mechanikák
Re: EQ Mechanikák
Akkor csak nem mondtam hülyeséget. Összerakáskor meg azért kell/szoktuk melegíteni a másikat meg hűteni, hogy könnyen összemenjen, és a finom illesztést ne barmolja szét.
Re: EQ Mechanikák
Meg azon gondolkoztam, hogy a 625 csapagy helyett raknek ra ferde hatasvonalut. Azert itt tengely iranyu ero is van ha belecsimpaszkodik valaki a tavcsobe. Talaltam a neten ilyen meretu Magneto E5 csapagyat. Viszont azon nincs porvedo lemez. Lehet azt valahogy szigetelni?Szerinted erdemes lecserelni, vagy eleg a sima melyhornyu?
Koszi,
Gabor.
Koszi,
Gabor.
Re: EQ Mechanikák
Szerintem felesleges. Ami erő van, azt a sima csapágy is elbírja. Porvédőt lehet filcből vágni ha nagyon muszáj.ammonita írta: ↑2020.08.30. 11:18Meg azon gondolkoztam, hogy a 625 csapagy helyett raknek ra ferde hatasvonalut. Azert itt tengely iranyu ero is van ha belecsimpaszkodik valaki a tavcsobe. Talaltam a neten ilyen meretu Magneto E5 csapagyat. Viszont azon nincs porvedo lemez. Lehet azt valahogy szigetelni?Szerinted erdemes lecserelni, vagy eleg a sima melyhornyu?
Koszi,
Gabor.
Még valami. Ha megvan az új csapágy óvatosan vedd ki a porvédőjét és tegyél a csapágyba zsírt, mert gyárilag alig tesznek bele. Utána visszapattintod a porvédőt.
Re: EQ Mechanikák
Koszi a tanacsokat. A regi tengely helyett viszont ujat kell csinaltatnom, mert el vannak gorbulve. De legalabb ez egy szerelheto, egyszeru, jo konstrukcio...
Ha felujitom, jobb lesz mint egy EQx:)
Majd egyszer oragepet is akarok ra...
Gabor.
Ha felujitom, jobb lesz mint egy EQx:)
Majd egyszer oragepet is akarok ra...
Gabor.