Ioptron Smartstar Firmware Upgrade

Lencsés- és tükrös távcsövek
Sweed22
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2012.07.21. 12:17

Ioptron Smartstar Firmware Upgrade

Hozzászólás Szerző: Sweed22 » 2012.07.21. 12:45

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek, remélem jó helyen teszem. Teljesen kezdő vagyok
és érdekel a téma szóval vettem használtan egy celestron 130/650 es tubust ioptron smartstar go to mechanikával. A gondom az, hogy a távirányító sokszor nem reagál , illetve Cannot communicate with Dec motor controller hibaüzenetet ad mikor próbálok neki megadni egy referencia csillagot. gondoltam a távírányító szoftever frissítésével megpróbálom megoldani a problémát.A BTC ből vettem hozzá egy kábelt ami elméletileg erre jó, egy soros portos kábel, tehát nem usb-és. A leírások meg mindenütt usb ről írnak.
Nem tudom egyáltalán lehetséges e a frissítés mert az ioptron weboldalán azt irják hogy a 8403 és 8405 ös controllerek nem frissíthetők. Az még a bajom hogy, sem a mechanikán sem a távírányítón nincs egy betű sem feltüntetve, így nem tudom behatárolni a pontos típust sem. Feltöltöttem egy képet a távirányítórol meg a mechanikáról, hátha tudnátok segíteni!

Köszi!
Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.
csakb
Hozzászólások: 951
Csatlakozott: 2009.09.16. 02:00

Re: Ioptron Smartstar Firmware Upgrade

Hozzászólás Szerző: csakb » 2012.07.21. 20:35

Szia!

Sweed22 írta:controllerek nem frissíthetők. Az még a bajom hogy, sem a mechanikán sem a távírányítón nincs egy betű sem feltüntetve, így nem tudom behatárolni a pontos típust sem. Feltöltöttem egy képet a távirányítórol meg a mechanikáról, hátha tudnátok segíteni!


Valószínűleg senki sem tud itt segíteni, de ne legyen igazam.

Ha már budapesti vagy (az adatlapod alapján), akkor szerintem megérné felkapni az egész cuccot, és bevinni a BTC-be, hátha ott érdemben tudnak segíteni. Gyanítom, hogy ez valami komolyabb hardverprobléma.
kzn
Hozzászólások: 22