látom, nem ment át a mondanivalóm lényege.cbo írta: ↑2022.02.05. 17:08Valószínűsítem, hogy ezek a mondataid máshogy néznének ki akkor, ha a kamionod alattad állna meg és ráadásul a kamion gyártója ezek után még hosszú litániákban adná elő, hogy elméletben ő mekkora "májer" kamiongyártó...popey37 írta: ↑2022.02.05. 16:29csak egy kérdés: meddig fogjátok még rágni ezt a csontot?
kicsit elvonatkoztatva a csillagászattól:
kamionosként rengeteg lerobbant nagyértékű, új autót látok europa utjain a leállósávokban, de mégsem követelik a tulajok a gyártó fejét ezüsttálcán. láttam már lángoló ferrarit, elpukkant bentley-t, de sorolhatnám a márkákat napestig.
amugy ha jól emlékszem valamilyen módón megoldódott ennek a távcsőnek a sorsa, tehát nem értem a dolgot: minek kell minden honapban legalább egyszer felemlegetni?
A dolgot még színezné, ha a kamionodat a saját nehezen megkeresett pénzedből kéne megvenned. Bocs ha tévedtem ebben.
nekiállok még egyszer, hátha:
a lerobbant méregdrága autók a leállósávban kb. olyan mint egy elrontott vagy félkész optika. mégsem veszik l az autógyártók fejét.
Te kb. ezt teszed GyP-vel. teljesen feleslegesen. végigolvatam az egész szösszenetet a kezdetektől, és ismerem kb. Pali oldaláról is. de maradjunk az autóknál: egy speckó autóra/ zonta, vagy más prototipusgyártó terméke/ fél- 1-2évet is kell várni mig beleülhetsz. ott is türelmetlenül berohansz a gyárba és elhozod a félkész kocsit? utána meg reklamálsz hogy szar?